Vi vil gjerne hjelpe deg med dine spørsmål angående våre tjenester, produkter og hverdagssikkerhet. Vi tar imot alle typer henvendelser. For raskest mulig håndtering ha ditt kunde- eller personnummer klart. Ta gjerne kontakt, vi er her for å hjelpe deg!
KONTAKT KUNDESERVICE
Telefon: 22 26 44 00 (alle hverdager 10-14)
E-post: info@mysafety.no
Kundeservice holder stengt torsdag 13. mai, mandag 17. mai og mandag 24. mai.
REDNININGSSENTRAL VEIHJELP, DØGNÅPENT
Veihjelp-assistanse for deg som har Veihjelp med nøkkelforsiking-avtalen.
Telefon: +47 67 52 88 67
SPERRING av kort og mobil, døgnåpent
Utenom våre åpningstider besvarer vi kun samtaler som gjelder sperring av kort og mobiltelefoner, samt samtaler vedrørende nøkler som er funnet.
Telefon fra Norge: 800 84 242
Telefon fra utlandet: +47 22 26 44 00
Adresse
Mysafety AB
Box 45110, 104 30 Stockholm
Besøksadresse
Rådmansgatan 40, 113 57, Stockholm
Øvrig kontaktinformasjon
Kontonummer: 6021 05 13275
Organisasjonsnummer: AB 556522-0612
www.mysafety.no
Digitale innboks
Hva er en digital innboks?
I den digitale innboksen kan du se alle forsikringsdokumentene samlet på ett sted. Tjenesten gir deg god oversikt over alle dine forsikringer, for eksempel type forsikring og forsikringsperiode.
Logg enkelt inn på: my.mysafety.no
Vil jeg få beskjed når et nytt dokument er tilgjengelig i min digitale innboks?
Har vi både din e-postadresse og ditt mobilnummer, får du varsling på e-post. Det er vår hovedkanal for kommunikasjon med kundene våre.
Har vi bare ditt mobilnummer, sender vi deg en SMS.
Har vi verken e-postadresse eller mobilnummer registrert, sendes forsikringsdokumentene via vanlig post.
Hvorfor er min digitale innboks tom?
Vi jobber fortsatt med å flytte over alle forsikringsdokumentene til den digitale innboksen. Derfor kan du oppleve at noen av dokumentene mangler. Enkelte eldre dokumenter er foreløpig ikke tilgjengelig, og fakturaer vises heller ikke i innboksen.
Hvorfor ser jeg forsikringsdokumenter for en forsikring jeg ikke lenger har?
Den digitale innboksen fungerer som en fysisk postkasse – et brev som er sendt og mottatt, endres ikke, selv om du ikke lenger har forsikringen.
Hvorfor ser jeg bare ett forsikringsdokument? Når kommer resten?
Akkurat nå ser du bare de nyeste forsikringsdokumentene dine. Disse dokumentene gjelder nye bestillinger eller fornyelser. Vi jobber nå med å flytte over tidligere forsikringsdokumenter til den digitale innboksen. I denne perioden kan det være at du får en ufullstendig oversikt, der noen av dokumentene mangler. Vi gjør det vi kan for at alle dine dokumenter skal bli tilgjengelig i innboksen så raskt som mulig.
Jeg har fått et varsel, men den digitale innboksen er tom
Vi sender ut ulike typer varsler, og det kan være at varselet du har mottatt gjelder andre tjenester enn den digitale innboksen.
Har du et nytt dokument i innboksen, vil dette stå i e-posten eller SMS-en du får fra oss, og du blir bedt om å logge inn på: my.mysafety.no.
Har du bedrageribeskyttelse hos oss, kan varslet være trigget av at vi har registrert en hendelse i vår overvåkning av dine opplysninger. For å sjekke dette, kan du logge inn på: MyAlert.