Hverdagssikkerhet er vår spesialitet! Ingenting gjør oss derfor gladere enn å kunne hjelpe kundene våre når de trenger vår hjelp. Her deler noen av våre kunder sine opplevelser med oss og våre tjenester.
9 av 10 fornøyde kunder
92 prosent av kundene våre som har opplevd å ha en skade der vi har bistått forteller at de fornøyde med forsikringen sin.
Anne - Fikk identiteten sin stjålet på ferie
- Jeg visste hva ID-tyveri var, men trodde aldri det skulle skje meg, forteller Anne.
På vei hjem fra ferie ble Annes veske med alle verdisakene stjålet. Hun sperret det hun kunne og slo seg til ro med det. Noen uker senere dukket de første fakturaene opp.
- Jeg forsøkte å ta kontakt med selskapene selv, men følte at jeg kom ingen vei. Det var veldig frustrerende!
Heldigvis hadde Anne tegnet ID-forsikring hos Mysafety et halvt år før tyveriet, slik at hun fikk den hjelpen hun trengte, blant annet til å bestride betalingskravene.
- Dersom jeg ikke hadde hatt ID-forsikring, hadde denne prosessen vært langt verre og mer tidkrevende.
Astrid - Oppdaget at bilruten var knust
-Forrige høst parkerte jeg bilen min bil på en større parkeringsplass. Det var mørkt ute, og da jeg kom nærmere bilen så jeg at sideruten var knust. Håndvesken min som lå i bilen var blitt stjålet. Den inneholdt blant annet flere kort og mobilen.
Da Astrid kom hjem tok hun kontakt med Mysafetys sperretelefon, en tjeneste som er inkludert i selskapets forsikringer.
- De hjalp meg umiddelbart med å sperre alle kort og mobiltelefonen. Det var veldig befriende å slippe stresset med å huske hvilke kort jeg hadde i vesken, og å måtte finne frem til hvor jeg skulle ringe. En liten trøst midt oppe i en utrivelig hendelse.
Astrid Berge, Ålesund
”Et par dager etter dukket nøkkelknippet opp hjemme i postkassen”
Henrik slapp bryderiet med å bytte lås
-For et par år siden mistet jeg nøklene mine som jeg hadde i jakkelommen da jeg tok bussen. Busselskapet kunne ikke hjelpe meg, da de ganske enkelt ikke hadde fått inn mine nøkler. Jeg ble nødt til å ringe mine foreldre for å komme inn hjemme, og vi planla å bytte lås.
-Men så, et par dager etter lå nøklene mine plutselig i postkassen hjemme! Jeg ble så glad for å få dem tilbake, takket være at jeg hadde Mysafety-brikke på nøkkelknippet. Det ga meg bevis for at tjenesten virkelig fungerer. Nå har jeg mySafety-brikke både på hjemmenøklene og bilnøklene – i tilfelle jeg skulle være uheldig å miste nøkler igjen.
Henrik Eriksen, Bergen
”Jeg fikk en melding fra Posten om å hente produkter jeg ikke hadde bestilt”
Petter ble utsatt for ID-tyveri
-Det var rett før jul at jeg plutselig innså at en person hadde handlet produkter i mitt navn. Jeg hadde lest litt om ID-tyveri i media, men tenkte ikke at jeg selv skulle bli utsatt for dette. Det føltes veldig merkelig når det begynte å komme hentemeldinger fra Posten når jeg ikke hadde bestilt noe som helst.
-Jeg var allerede kunde hos Mysafety, så jeg tenkte selvsagt på dere når jeg skjønte at jeg trengte hjelp i denne ubehaglige situasjonen. Prosessen var i gang; mitt personnummer ble sperret, og Mysafety hjalp meg med å bestride alle fakturaer. ID-tyven hadde handlet på nettet for ca. 30 000 kroner, og alle fakturaer ble sendt tilbake. Takk og pris. Jeg anbefaler alle å tegne en forsikring mot ID-tyveri!
Petter Nilsen, Larvik